tirsdag 28. desember 2010

Fylla har skylda

Jeg møtte deg på by'n
jeg var full og du var fin.
Vi begynte visst å prate
så ble vi vel så delikate.

Jeg ville ha deg med hjem og kaste klærne
ta deg hardt mens du sto på knærne.
Hode var beruset og fylt med skitne tanker
ikke rart jeg er takknemlig for å være flatbanker.

Jeg var nok litt innpåsliten
burde vært bedre viten.
Jeg hadde ingen sjangs
det ble ingen sengedans.

Jeg våknet alene dagen derpå
det gikk trill rundt da jeg prøvde å stå.
Føltes som fyrverkeri smalt i mitt hode
verre ble det av å tenke på nattens episode.

...

Nå sitter jeg lykkelig og forelsket i en leilighet på Tøyen
blitt kjæreste med en konduktør mulig på vei til Skøyen.
Så rart å tenke på hvordan et forhold kan ta form
jenta jeg møtte på by'n har nemlig tatt meg med storm.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar