mandag 27. desember 2010

Alle må begynne et sted, jeg begynner her

Denne bloggen har lenge vært tenkt på. Den kom først som en snikende tanke den gangen det ble populært å blogge, men da hadde jeg ikke særlig mye fornuftig å skrive om så jeg lot det være. Ikke følte jeg at jeg hørte hjemme i bloggverdenen heller, ytre sine meninger i hytt og pine passet ikke helt for meg. I ettertid  har jeg funnet ut at man kan blogge om så mangt. Kun fantasien setter grenser. Nå bør det nevnes at min fantasi foreløpig er ganske liten, men den er på god vei til å bli noe stort! Vent å se.

Nøyaktig hva jeg skal bruke denne bloggen til er foreløpig et mysterium, men hei, jeg har kommet godt i gang. Den har fått et navn, Kursiv. Navnevalget var ikke enkelt, men da jeg fikk det for meg at bloggen skulle hete Kursiv var det ikke noe mer å tenke over. Det passer meg godt. Bokstaver skrevet skeivt. Skjeldne, vakre og unormale.

Ja, se der! Nå har bloggen fått sitt første innlegg også.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar